+AdsClickAndWin+

+PencintaSeni+

+NotaKecil+

bangkit,
tulang belakang bukan untuk sempit,

tulang jari-jemari,
menghaluskan apa yang seni.

Monday, April 6, 2009

bercinta dengan bidadari

berdiri,
aku lumpuh,
mati,
aku masih berlari,
jatuh,
aku masih lelaki.

dibumi,
aku rendahkan diri,
kiblat,
aku abadi,
dikasihi,
aku tidak sendiri.

manangis dulu,
aku merangkak kepayahan,
berdiri aku,
kini boleh berlari,
hinanya aku,
terbukalah hati,
disinari.

sedar,
hitam yang kelam,
lalu,
aku jinak,
bercinta dengan bidadari,
aku mula bercinta.

berbicara,
aku sudah lama.

7 comments:

  1. ini juga ikut berbicara tentang chenta.
    buleh jadi apa2 jua chenta itu
    mari kwn kita chentakan smua ;)

    ReplyDelete
  2. bijak ah u kan bercinta dgn bidadari...

    ReplyDelete
  3. kan bgus klu btol2 ade depan mata

    ReplyDelete
  4. salam saudara,
    saya suka sajak ni, boleh saya minta izin nak paste kat blog saya. Harap tidak menganggu saudara.

    ReplyDelete
  5. aina:redah je,hehe~

    adibah:erm,semalam bidadari tu kim salam kat awak.

    joe:bidadari ada didepan mata,pasti!

    sara:seuntung awak.

    jurnal:takpe,diizinkan.

    ReplyDelete
  6. salam untukmu zaidharis...
    aku puspa cendana dari istana jingga... singgah seketika keteratak
    tuan hamba...merisik khabar ...bertanya berita...
    walau kedatanganku tidak kau duga...salam perkenalan dari
    hamba...semuga sudi apa kiranya
    tuan hamba terima.....

    ReplyDelete

Okey, aku rasa kalau korang bagi komen dekat entry aku korang lagi cool