+AdsClickAndWin+

+PencintaSeni+

+NotaKecil+

bangkit,
tulang belakang bukan untuk sempit,

tulang jari-jemari,
menghaluskan apa yang seni.

Wednesday, August 5, 2009

kasih dan mesra.

Lahir yang jernih,
di mata hati,
yang aku sucikan,
untuk seorang bidadari hati.

cinta,
bukan sesuatu segalanya,
tapi,
cinta,
pengubat segala jiwa,
yang memainkan peranan,
untuk kawal segala rasa.

untuk jiwa,
aku usaha rasakan kasih,
aku biarkan ia mesra,
agar aku,
hilang hati buta.

dan,
biarkan marah itu,
pergi jauh,
untuk aku,
rasa selesa.

14 comments:

  1. cinta itu indah,
    kasih jgn penah pudar,syg biar sampai bila2
    :D

    ReplyDelete
  2. anda. saye suke puisi ini.

    (^_^)v

    ReplyDelete
  3. kamu~
    hurm!
    sy suke kamu!
    eh!
    x!
    sy suke puisi niey!~

    ReplyDelete
  4. cinta itu aneh.
    hee :)

    tapi aku suka hal yang aneh
    maka na aku suka cinta

    :)

    ReplyDelete
  5. boo:ye,biarkan ia sampai bila-bila.

    eny:i busy dengan study.

    soffea:terima kasih.

    chentamaya:saya suka kamu =)

    sofia:saya juga suka bangat sama cinta.

    ReplyDelete
  6. 'cinta bikin aku rasa segala
    cinta buat aku bernyawa
    cinta mengandung makna jiwa'

    ReplyDelete
  7. marah tidak akn dtg dekat,jika cinta ada.kerana mereka musuh. :)

    ReplyDelete
  8. eny : exam jauh lagi sayang.

    pisey : sangat indah, tapi susah.

    S90 : belum, =)

    setiakasih : cantik.

    sara : thanks.

    vampire : tidak jugak, cinta bukan fantasi.

    ReplyDelete

Okey, aku rasa kalau korang bagi komen dekat entry aku korang lagi cool