+AdsClickAndWin+

+PencintaSeni+

+NotaKecil+

bangkit,
tulang belakang bukan untuk sempit,

tulang jari-jemari,
menghaluskan apa yang seni.

Tuesday, June 30, 2009

pegang tangan dah kosong

Hai sayang,
awak nampak cantik,
saya kata,
saya orang dalam hati awak,
dalam dalam.

dalam hati awak,
saya main,
saya suka main main,
sampai hilang.

cuba,
semua ada,
kekasih satu,
skandal satu,
hilang,
sekali dua.

pegang tangan dah hilang.

ah,
satu saja,
bodoh,
bodoh saya.

tak,
saya belajar hilang.

*Untuk hisyam, dia dari penang, dia kata buat puisi dekat dia. Dia dah single dan nak cari yang lain tapi saya cuma senyum, saya kawan baik dia sampai tua.
*Oh, dia belajar di liverpool.

16 comments:

  1. sesuai laa utk dye...hisyam tue...sape suh maen kn ati pompuan..pdan muka kena tinggal...huhh..x suka....

    ReplyDelete
  2. ahah!
    sy xnak suruh!
    sy nak awk ikhlas buat tanpa suruh2!ahaha~

    ReplyDelete
  3. zetty : oh, dia kawan baik saya, macam mana ye?

    chentaMAYA : ikhlas la nie..

    ReplyDelete
  4. hehe..lenkali setia pada yg satu jer..

    ReplyDelete
  5. oh, dia kata dia takut nanti bila dah tua dia gatal..;)

    saya rasa logik.

    ReplyDelete
  6. wow..kekasih satu.skandal satu..
    hadoi

    ReplyDelete
  7. kwn baek laa tue kene nasihatkn dye....jgn maenkn ati pompuan.....tahuuuuu......huhhh....

    ReplyDelete
  8. ok, saya baru sms dia

    "Sham, hang kalau ada awek jangan main-main hati dia"

    ReplyDelete
  9. hahahaaha...bgus2...mcm tue laa kwn y baek...aja bnde y baek...nie y syok buat kwn nie...hahaha

    ReplyDelete
  10. owh, saya baik sikit sikit je...

    ReplyDelete
  11. ahah!
    ea ikhlas?
    mane puisi t0k sy?
    lalala~~

    ReplyDelete
  12. saya buat puisi untuk semua orang, awak nak jugak ke? boleh je.

    ReplyDelete
  13. ahah!
    xpela!
    buat utk mereka2 saje!~

    ReplyDelete

Okey, aku rasa kalau korang bagi komen dekat entry aku korang lagi cool