+AdsClickAndWin+

+PencintaSeni+

+NotaKecil+

bangkit,
tulang belakang bukan untuk sempit,

tulang jari-jemari,
menghaluskan apa yang seni.

Thursday, April 23, 2009

alunan irama dalam jiwa

ucapan ini dari hati,
bersama alunan suara merdu,
untuk bersama senyumanmu,
yang buat aku selalu rindu.

ditatih kita bersama,
luka,
seribu satu cerita,
dalam dakapan,
hadiahnya satu kucupan.

diajak menari,
lukisannya seindah pelangi,
terbuai-buai kita,
dikota asmara.

aku penyanyi,
di sudut langit biru,
melihat kau,
bagai satu keindahan,
bersama angin,
harum dari kuntuman beri.

aku pergi,
untuk melihat kau bahagia,
mewarnai,
kisah cinta.

bagai beralun,
irama dalam jiwa.

5 comments:

  1. Aku tersenyum sendiri bila baca yang ini. Asik banget. Great piece, bro!

    ReplyDelete
  2. jangan pergi..
    mungkin dia tidak bahagia..
    mungkin cinta itu tak terwarna..

    ReplyDelete
  3. Kau tgk 'dia' dari jauh ke? Cuba dtg dekat. Tgk mcm mana. Aku doakan utk kau.

    :)

    ReplyDelete
  4. Huzai:Thanks bro,"suci" jugak jiwa kau,haha~

    Hanjila:Saya cuba,cuba biar dia tidak paksa,=).

    Sara:Si gadis kecil,iya,saya akan menari ok?bersama awak sekali.

    ReplyDelete
  5. Mengapa kau harus pergi..
    Sedangkan bahagia kita hanya bila kau dan aku selalu disisi...

    Heee...
    Melankoliknyer...

    ReplyDelete

Okey, aku rasa kalau korang bagi komen dekat entry aku korang lagi cool